دفتر اندیکاتور الکترونیکی درحال
دفتر اندیکاتور الکترونیکی درحال جایگزین مناسب برای دفتر اندیکاتور شرکت ها جهت ثبت نامه های وارده و نامه های صادره می باشد که اکثر شرکت ها از آن استفاده می کنند.
در گذشته برای ثبت نامه های وارده و نامه های صادره به شرکت و یا سازمان از دفتر اندیکاتور استفاده می کردند.
امروزه با توجه به نرم افزاری شدن این عمل کلیه شرکت ها از انواع مختلف نرم افزارهای دفتر اندیکاتور که عمدتاً مشهور به نرم افزار دبیرخانه می باشد استفاده می کنند.
اگر شما هم هنوز اقدام به مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور خود ننموده اید، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار دبیرخانه درحال بجای دفتر اندیکاتور دستی خود استفاده نمایید.
موارد استفاده دفتر اندیکاتور الکترونیکی
از جمله موارد استفاده نرم افزار دبیرخانه (اندیکاتور) درحال می توان به موارد زیر اشاره نمود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…
شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.
مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …
بایگانی دفتر وکالت:
آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …
استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….
پیشنهاد:
قبل از خرید حتماً از نسخه آزمایشی رایگان آن استفاده کنید تا بتوانید از صحت گفته های گروه نرم افزاری درحال مطلع گردید.
ثبت ديدگاه