نرم افزار دبیرخانه بایگانی اسناد
قابل استفاده در شرکت ها، کارخانه ها، مدارس، دانشگاه ها، دفاتر وکالت و شخصی
امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود.
در راستای این نیاز شرکت درحال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور درحال کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد.
کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.
موارد استفاده نرم افزار دبیرخانه (اندیکاتور) درحال:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…
شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.
مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …
بایگانی دفتر وکالت:
آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …
استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….
خرید نسخه اصلی نرم افزار
۳,۹۷۰,۰۰۰ تومان
از اینکه نرم افزار ما را برای خرید انتخاب نموده اید بسیار ممنونیم. جهت فعال کردن نرم افزار، بعد از خرید، سریال نرم افزار را از منوی تنظیمات به ما ایمیل کنید تا در اولین فرصت (حداکثر ۲۴ ساعت) کدفعالسازی نرم افزار برای شما ارسال گردد.
قابل اجرا در تمامی ویندوزها :
ویژگی های خرید نرم افزار:
- فعال شدن مادام العمر نرم افزار
- پشتیبانی رایگان تا ۳ سال
- امکان افزوده رایگان امکانات مورد نیاز مشتری
بازدیدها: ۹