تصویر اصلی گروه نرم افزاری درحال

درباره گروه نرم افزاری درحال

امروزه، ثبت و نگهداری اطلاعات حتی در کسب و کارهای ساده امری ضروری برای ادامه تکاپوهای جاری کمپانی ها، بنگاه های تجاری و فعالیت های بازرگانی می باشد.
گروه نرم افزاری درحال ابزار شغل ساده و کاملی است که باعث سهولت در عملیات جاری و کسب نتایج دلخواه می شود. این نرم افزارها پیشتاز در کیفیت و ساده سازی، پدیده ای با استانداردهای جهانی به آمار می رود.

کار گروه کبیر نرم افزاری درحال برای تهیه نرم افزارها، بررسی همه جانبه و عمیقی از مطالبات و نیازهای بازار سوداگری اتمام داده؛ تجربه گردانندگان کسب و کارهای ساده را با دانش مهندسان نرم افزار تلفیق کرده لغایت به ترکیبی جالب و چیره دست پیدا کند.

بنر نرم افزار دبیرخانه - درحال

دبیرخانه، ویژه بایگانی اسناد و مدارک

قابل استفاده در شرکتها، کارخانه ها، مدارس، دانشگاهها، دفاتر وکالت و شخصی

امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود.

در راستای این نیاز شرکت درحال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور درحال کرده است که از اهداف این سیستم، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.

سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد.

کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.

موارد استفاده نرم افزار دبیرخانه (اندیکاتور) درحال:

اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…
شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.
مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …
بایگانی دفتر وکالت:
آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …
استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

۲۲۵.۰۰۰ تومان

۱۸۰.۰۰۰ تومان۲۰% تخفیف

افزودن به سبد خرید
پیش نمایش
دانلود دمو
کتاب راهنمای نرم افزار
بنر نرم افزار فاکتور فروش - درحال

فاکتور فروش ارزش افزوده ویژه دارایی

ویژه فاکتور زنی برای کلیه مشاغل جهت ارایه به سازمان امور مالیاتی کشور

نرم افزار فاکتور فروش ارزش افزوده درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور فروش ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.

این نرم افزار به دلیل سادگی رابط گرافیکی و دوستانه بودن محیط آن این امکان را به کاربر می دهد تا به سادگی اقدام به صدور فاکتور فروش نمایید.

با توجه به اینکه این نرم افزار به صورت یک نرم افزار ساده و در عین حال کوچکی می باشد، از آن می توان در تمام صنوف استفاده کرد.

مزایای نرم افزار فاکتور فروش درحال:

  • امکان تعریف لیست مشتریان
  • امکان تعریف لیست کالاها
  • امکان درج مشتری در هنگام صدور فاکتور
  • امکان درج کالا در هنگام صدور فاکتور
  • امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور
  • جستجوی فوق سریع بین فاکتورها و پیش فاکتور
  • راحتی کار با محیط نرم افزار و اجتناب از هر گونه پیچیدگی در نرم افزار

۲۰۰.۰۰۰ تومان

۱۷۰.۰۰۰ تومان۱۵% تخفیف

افزودن به سبد خرید
پیش نمایش
دانلود دمو
کتاب راهنمای نرم افزار
بنر نرم افزار حسابداری استیلا - درحال

حسابداری استیلا

ویژه استفاده در کارگاهها، کارخانجات و فروشگاههای بزرگ و کوچک

نرم افزار حسابداری استیلا به جرات می توان گفت که یکی از آسان ترین نرم افزارهای سطح کشور می باشه. در این نرم افزار سعی شده که کلیه نیازهای افراد حرفه ای حسابداری و مبتدی که هیچ گونه آشنایی با حسابداری را ندارند در آن لحاظ کنیم.

در این نرم افزار می تواند خلاصه فروش روزانه فروشگاه خود را به صورت پیامک، تلگرام و یا از طریق ایمیل دریافت نمایید.همچنین این نرم افزار دارای یکی از کتابچه های راهنمای کامل می باشد.

از جمله توانمندیهای این نرم افزار به طور هوشمند به مشتریان حساب گذشته شما را پبامک، تلگرام یا ایمیل ارسال می نماید. همچنین به راحتی می توانید این نرم افزار به دستگاه های کارتخوان (پوز) متصل نمایید و از مشتریان خود دریافت داشته باشید.

۵۵۰.۰۰۰ تا ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان

۴۶۷.۵۰۰ تا ۹۳۵.۰۰۰ تومان۱۵% تخفیف

افزودن به سبد خرید
پیش نمایش
دانلود دمو
بنر نرم افزار حسابداری شن و ماسه - درحال

حسابداری شن و ماسه، ویژه کارگاه های شن و ماسه، آسفالت و بتن

ویژه استفاده در کارگاهها، کارخانجات و معادن در زمینه بتن، شن و ماسه، آسفالت، سنگ های معدنی

نرم افزار حسابداری شن و ماسه، ویژه کارگاه های شن و ماسه می باشد.

نرم افزار حسابدار شن و ماسه، اولین نرم افزار ایرانی ثبت و نگهداری کلیه امور حسابداری ویژه کارگاه های شن و ماسه می باشد.

با استفاده از نرم افزار حسابدار شن و ماسه شما می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و در کمترین زمان حواله های خود را ثبت نموده و بر اساس ساختار کارگاه خود اقدام به صدور فاکتور نمایید.

همچنین می توانید کلیه هزینه های کارگاه خود را در آن ثبت نموده و به راحتی گزارش های لازم را از وضعیت هزینه های خود بدست آورید.

 

امکانات نرم افزار حسابداری شن و ماسه درحال:

  • امکان ثبت مشخصات مشتری ها
  • امکان ثبت انواع کالاها و خدمات
  • گروه بندی هزینه های کارگاه
  • درج بی نهایت سرفصل هزینه ها
  • درج حواله خروج کالا با ریز مشخصات ماشین حامل و مشتری ها
  • صدور فاکتور فروش تجمیعی دوره ای برای مشتریان
  • درج هزینه های روزانه کارگاه
  • گزارشگیری به تفکیک هر یک از هزینه ها
  • گزارش گیری حواله های مشتری به تفکیک تاریخ مورد و محصول
  • گزارش فاکتورهای فصلی کارگاه
  • و ….

۵۰۰.۰۰۰ تومان

۴۰۰.۰۰۰ تومان۲۰% تخفیف

افزودن به سبد خرید
پیش نمایش
دانلود دمو
کتاب راهنمای نرم افزار
بنر نرم افزار فروش اقساطی - درحال

فروش اقساطی کالا و لوازم

جهت صدور فاکتور فروش و تقسیط آن بر اساس فرمول فروش اقساطی هر فروشگاه

نرم افزار فروش اقساطی درحال، ویژه فروشگاه ها و شرکت ها می باشد.

امروزه در اکثر شرکت ها و فروشگاه هایی که اقدام به فروش اقساطی کالا و لوازم می کنند، نگهداری اطلاعات مشتری و اطلاعات اقساط پرداخت شده و پرداخت نشده به صورت دستی بوده و این امر موجب گردیده است که میزان خطای محاسباتی با افزایش مشتری نیز افزایش یابد.

در این راستا گروه نرم افزاری درحال به سفارش و پیشنهاد یکی از مشتریان خود اقدام به طراحی، تولید و پیاده سازی نرم افزار فروش اقساطی خود نموده که از اهداف این سیستم، آسان سازی و سیستماتیک کردن مراحل صدور فاکتور، تقسیط بندی، کنترل دریافت اقساط و گزارش دهی مانده اقساط هر مشتری می باشد.

امکانات نرم افزار فروش اقساطی لوازم و کالا درحال:

  • ثبت کالا و خدمات و مشخصات مشتریان و مشخصات ضامنین مشتریان
  • افزودن آشنایان مشتریان و ضامنین جهت تماس های ضروری
  • پیوست کردن مدارک مشتریان و ضامنین
  • ثبت و پیوست کردن مشخصات چکهای ضمانت مشتریان و ضامنین
  • صدور فاکتور با مشخصات کامل ضامنین، آشنایان و چکهای پرداختی
  • درج مشخصات اقساط پرداخت شده (تاریخ، ساعت، کدرهگیری، نحوه پرداخت و توضیحات)
  • گزارش گیری اقساط معوقه در طی ماه
  • گزارش گیری وضعیت پرداخت های هر مشتری
  • امکان گزارش گیری فاکتورهای تقسیط نشده
  • امکان گزارش گیری فاکتورهای بسته شده

۴۰۰.۰۰۰ تومان

۳۰۰.۰۰۰ تومان۲۵% تخفیف

افزودن به سبد خرید
پیش نمایش
دانلود دمو
کتاب راهنمای نرم افزار